A NASA mérnökei 45 éve dolgoznak a legkorszerűbb repülőgépen, amely kifutópályáról felszállva képes az űrbe repülni. Több évtizednyi kutatás és fejlesztés után az X-43 első kísérlete a hiperszonikus sebesség elérésére katasztrófával végződik, mert a jármű kicsúszik az ellenőrzés alól, és összetörik.
Messze túl a horizonton - a repülés távoli jövőjébe kirándulhatnak a nézők a NASA Dryden Repüléskutató Központjának kulisszatitkai segítségével. Láthatunk pilótákat, akik a teljesítőképesség határait ostromolják, miközben a világ leggyorsabb repülője egyre fokozza a sebességhatárt. Több mint 45 éve dolgoznak a NASA mérnökei azon a rendkívüli repülőgépen, amely képes kifutópályáról felszállni, majd kilépni a világűrbe. Ez egy igen kockázatos kaland, mivel a tesztpilóták az űr határának elérésére és átlépésre törekszenek. A legkorszerűbb számítógépes grafika és korábban még nem látott filmfelvételek révén a dokumentumfilm segítségével az első sorból élvezhetjük mindazt, ami a Dryden-központban történik.
Messze túl a horizonton - a repülés távoli jövőjébe kirándulhatnak a nézők a NASA Dryden Repüléskutató Központjának kulisszatitkai segítségével. Láthatunk pilótákat, akik a teljesítőképesség határait ostromolják, miközben a világ leggyorsabb repülője egyre fokozza a sebességhatárt. Több mint 45 éve dolgoznak a NASA mérnökei azon a rendkívüli repülőgépen, amely képes kifutópályáról felszállni, majd kilépni a világűrbe. Ez egy igen kockázatos kaland, mivel a tesztpilóták az űr határának elérésére és átlépésre törekszenek. A legkorszerűbb számítógépes grafika és korábban még nem látott filmfelvételek révén a dokumentumfilm segítségével az első sorból élvezhetjük mindazt, ami a Dryden-központban történik.